!!Majlis Berbuka Puasa!!

SELAMAT HARI RAYA yang ke-12..hehehe...
Ermm...tentu ramai yg bt open house sempena Hari Raya ni...maklumla..nak mengabihkan kuih raya...hikhik...semlm 09 September 2011(Jumaat)...open house ni diadakan di rumah salah sorg bos aku...mmg banyak juadah yg disediakan tmasuklah nasi impit+rendang+mee hailam+kopok lekor (made in Qlate)+kuih2 rayo..sumo sodap..huhuhu..kekenyangan tahap gaban semlm..hikhik...nsb baik sebuah umah yer..kalo 2+3+4 buah umah memang tlontangla mcm ular sawo...hahaha...pape pon TQVM En. Khairul b. Ali serta keluarga kerna mengadakan rumah tbuka..(ayat baik tuh)...:)

Nini...Dila Donghae..Me

Nini...Dila Donghae...Me...Norly...Kyra

Hehehe...Tudung aku by Dila Donghae...

Anak ngan mak same juk suke bgambar...

Xabeh2 lagi Dila Dongahe nih mkn...sampaila nak balik...hikhik

Tuan umah baju + tudung kaler purple...tp bkn aku taw...hikhik..

KAMI lagi....:)

SAME TINGGI SAME RENDAH..TQ nini & norly..hahaha

2 ulasan:

Dila Donghae 10 September 2011 pada 6:04 PG  

hamboih..
sempat lagi tu mengata dila mkn tk hbs2..hahahahah

MizzNurul_Skacdelarosa 11 September 2011 pada 6:17 PTG  

Jgn mrh yer...hikhik...:)

Catat Ulasan


Tuan Punyer Belog

Tuan Punyer Belog

"AnnYeoNghaSeyo"

Foto Saya
MizzNurul_Skacdelarosa
simple, nice, suke tgelak, suka blawak, ermm kalo nak kenal join my blog k...
Lihat profil lengkap saya

~Fames Post~

Follower